2011. július 24., vasárnap


‎~Gondolj rám, ha már nem leszek veled. Gondolj arra, mennyire szerettelek. Gondolj a sok szép időre, mit együtt töltöttünk. S az utolsó napra, mikor kimondtad:végeztünk. Gondolj arra a fájdalomra, amit akkor átéltem. Nem is sejtetted, mitjelentettél nekem. A legjobb barátomat az egész életben, a boldogságom, a végzetem. Te voltál az, kire életem bíztam volna. Te voltál, kiért a pokolba is mentem volna. S íme-e könnycsepp miattad folyik az arcomon. Tudd, hogy hiányzol nagyon. Gondolj erre, ha már máshol leszek. S más teszi szebbé életemet. Emlékezni fogok rád, mint egy régi barátra. Kiért életemet áldoztam volna. S idővel gondolj rám, mikor már nem leszek veled. S arra mennyire szerettelek. Gondolj a sok szép időre,, mit együtt töltöttünk. S arra a napra mikor kimondtad: végeztünk. Egy rózsát helyezel kezeddel a síromra. S szemedből egy könnycsepp folyik arcodra. Sírva kéred bocsássak meg neked. S én a túlvilágról válaszolok: érted mindent megteszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése