2011. október 31., hétfő

Labirintus .. (( :

" Labirintus amiben élünk, 
miért találjak valaki mást?
Meghatároz ahova lépünk..
keresed a megoldást.
Fogd a kezem, nézz az égre,
körülvesz a sok szokás.
Jobb, ha közös útra lépve
keresünk egy látomást.

Átlépünk majd, százezer akadályt,
szerelem ébred, nekem az élet, Te vagy.
Átúszunk majd, a világ vad folyamán,
szerelem éltet, nekem az élet, Te vagy.

Valahol a világűrben,
szünet nélkül lobog a láz.
Veled vagyok apró a térben,
ez minden vágyat megmagyaráz.

Átlépünk majd, százezer akadályt,
szerelem ébred, nekem az élet Te vagy.
Átúszunk majd, a világ vad folyamán,
szerelem éltet, nekem az élet Te vagy.

Így várnak ott a vágyak hűs taván,
szép ringató remények lágy szaván.
Így álmodunk át minden éjszakát..
Nem halljuk a valóság zaját.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése