2012. július 23., hétfő

:)


Gondolj Rám ha már nem leszek veled,
Gondolj arra mennyire szerettelek.
Gondolj a sok szép időre mit együtt töltöttünk,
S az utolsó napra, mikor kimondtad : Végeztünk.
Gondolj arra a fájdalomra, amit akkor átéltem,
Nem is sejtetted mit jelentettél nekem.
A legjobb barátomat, az egész életemet,
a Boldogságom, a végzetemet.
Te voltál az, kire életemet bíztam volna,
Te voltál kiért a pokolba is mentem volna.
S íme egy könnycsepp miattad folyik arcomon,
Tudd, hogy hiányzol nagyon.
Gondolj erre, ha már máshol leszek,
S más teszi szebbé életemet.
Emlékezni fogok rád, mint egy régi barátra,
Kiért életemet áldoztam volna.
S idővel gondolsz rám, mikor már nem leszek veled,
S arra mennyire szerettelek.
Gondolsz a sok szép időre amit együtt töltöttünk,
S arra a napra, mikor kimondtad végeztünk.
Egy rózsát helyezel, kezeddel síromra,
Szemedből egy könnycsepp folyik arcodra.
Sírva kéred bocsássak meg neked, S én a túlvilágról válaszolok:
Érted mindent megteszek!
4888868985_3ca106745f_b_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése